דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חזה נפול הוא מה שבאמת מטריד נשים 

מאת    [ 21/02/2013 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2656 פעמים ]

שיחות על ניתוחי חזה בדרך כלל מנוטבות באופן טבעי בעיקר לשיחות על ניתוח הגדלת חזה. מי עשתה אותו, בכמה היא הגדילה את החזה, האם זה יפה לה, האם החזה עדיין נראה טבעי ועוד ועוד. עם זאת ניתוח הגדלת חזה הוא לא תמיד הניתוח אשר נותן מענה לבעיה שמטרידה נשים רבות. אולי תופתעו לגלות, אבל דווקא בעייה של חזה נפול ושמוט היא אחת הבעיות שמציקות ומטרידות נשים צעירות ומבוגרות גם יחד.

חזה נפול הוא חזה שלפי אידיאל היופי הנשי לא עומד בסטנדרט ומעניק לאישה מראה מבוגר ופחות מושך. חזה נופל עומד בניגוד לחזה זקור ויפה אשר מאפיין נשים צעירות וחושניות. לפיכך, מי שנולדה עם מבנה חזה נפול או מי שבעקבות אי אלו שינויים הינה בעלת חזה נפול לא פעם מתביישת בו, מנסה לתמוך בו בדרכים שונות ולהתמודד עם הבעיה.

במקרים בהם החזה הופך לא רק למטרד אסתטי אלא גם לכזה גופני ופיזי, אזי הגיע הזמן לשקול לעשות צעדים ארוכי טווח (במידה ואלו לא נעשו עוד קודם) של ניתוח הרמת חזה. חזה נפול וגדול יכול להפריע לאישה מבחינה גופנים בעת שהיא עושה פעילות ספורטיבית או פעילות יומיומית כלשהי, הוא יכול להפריע לה ללבוש את הבגד בו היא מעוניינת, וכל זה עוד לפני שהגענו לחדר המיטות.

נשים בעלות חזה נפול יכולות לבדוק האם החזה שלהן נחשב נפול גם מבחינה רפואית על ידי בדיקה ביתית פשוטה ביותר. יש לשבת על כיסא עם גב ישר, בלי חולצה או חזיה ולמול מראה. על האישה לבדוק האם הפיטמה שלה נמוכה יותר, מבחינת מיקומה הנוכחי בעת הישיבה, ביחס לקפל התת שדי. במידה והפטמה אכן נמוכה מהקפל המשמעות היא שהחזה נחשב לחזה נפול ויש לשקול בחיוב ניתוח הרמת חזה אשר יסייע בתיקון הבעייה.

הן מי שמצאה כי החזה שלה אכן נפול, והן מי שראתה כי הפטמה אומנם אינה עוברת עדיין את המיקום של הקפל, אך זה הכיוון שלה, יוכלו לפנות למנתח פלסטי מומחה אשר ייעץ להן ויסביר על ניתוח הרמת חזה ועל כל הדברים שכלולים בו. לפעמים המנתח יציע לשלב בין ניתוח הרמת חזה לבין ניתוח חזה נוסף כמו הקטנת חזה, על מנת להעניק מראה אידיאלי ולשמר את התוצאות לאורך זמן ארוך יותר.

המועמדות הטובות ביותר לניתוח הן נשים בריאות הסובלות מחזה נפול, בשל מבנה גנטי או בשל שינויים שעבר גופן כמו אפיזודות של השמנה והרזיה או הריונות גדולים שהשאירו את החזה מרוקן ושמוט יחסית. במקרה האחרון, במידה והאישה מתכננת הריון נוסף מוטב שתשקול לעבור את הניתוח לאחר שסיימה פרק זה בחייה, שוב, בשל הרצון לשמור על תוצאות הניתוח.

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב